Vraag toegang aan voor het cliëntportaal
In de informatiemap die u bij opname ontvangt staat meer informatie over het cliëntportaal. Samen met een zorgmedewerker kunt u een aanvraag doen om toegang tot dit portaal te krijgen. U krijgt dan binnen drie werkdagen een mail met de inloggegevens toegestuurd. Met deze gegevens heeft u toegang tot uw zorgplan dat de zorgmedewerker samen met u heeft opgesteld. U kunt uw zorgplan dan op ieder moment van de dag inkijken. Uw medische gegevens staan niet in dit zorgplan. Uw medisch dossier kunt u op aanvraag samen met uw behandelend arts bekijken. Uw (wettelijk) vertegenwoordiger mag hierbij aanwezig zijn.
Bepaal zelf wie u toegang wilt geven voor uw cliëntportaal
U bepaalt zelf wie u toegang geeft tot uw cliëntportaal en welke delen van het portaal zij in mogen zien. Denk hierbij aan personen die belangrijk voor u zijn. Zoals uw naasten. Alleen uw (wettelijk) vertegenwoordiger mag samen met u meepraten over het zorgplan en de zorgplanevaluatie.
Geriatrische revalidatie (GR) en eerstelijnsverblijf (Elv)
Verblijft u op een GR- of Elv afdeling van SVRZ? Dan kunt u in het cliëntportaal alleen uw agenda bekijken. Alle zorg- en medische rapportages staan in uw medisch dossier. Dit dossier kunt u op aanvraag samen met uw behandelend arts inzien. Uw (wettelijk) vertegenwoordiger mag hierbij aanwezig zijn.
Informatie over het cliëntportaal
Instructiefilmpjes over cliëntportaal
Bekijk hier enkele instructiefilmpjes over het cliëntportaal. Sommige functionaliteiten die in de filmpjes worden getoond gebruiken we niet bij SVRZ.
Overzichtsfilmpje
Startscherm
De cliënt in regie
Instructie inloggen
Mijn dossier
Mijn afspraken
Mijn gegevens
Mijn instellingen
Mijn berichten
Veelgestelde vragen
Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.-
Hoe kan ik mezelf aanmelden voor het cliëntportaal?
Alle cliënten ontvangen tijdens de opname een informatiepakket. In dit pakket zit een folder over het Cliëntportaal, hierin vindt u terug hoe u zicht kunt aanmelden voor het Cliëntportaal. U kunt het beste contact opnemen met uw contactpersoon bij SVRZ.
-
Bij wie kan ik terecht met mijn vragen over het cliëntportaal?
Heeft u vragen over het cliëntportaal? Stel ze aan uw contactpersoon bij SVRZ. U kunt ook een e-mail sturen aan clientportaal@svrz.nl of op werkdagen tussen 8.00-17.00 uur bellen naar 0900 78 79 777. Onze medewerkers helpen u graag verder.
-
Hoe kan ik inloggen op het cliëntportaal?
Klik hier om in te loggen op het cliëntportaal.
-
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat kan ik nu doen?
U kunt uw gebruikersnaam opvragen door een mail te sturen naar clientportaal@svrz.nl. U kunt van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 – 17.00 uur ook bellen naar 0900 – 78 79 777.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik nu doen?
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Vul vervolgens uw gebruikersnaam en e-mailadres in. U ontvangt daarna een e-mail waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt invullen.
-
Wanneer krijg ik een SMS-code op mijn mobiel?
- Als u de eerste keer inlogt in het clientportaal.
- Als u voor de eerste keer op een ander apparaat inlogt.
- Als u meer dan 90 dagen niet bent ingelogd.
Als u elke dag (of elke week) bij het inloggen een verificatiecode krijgt, dan worden de cookies op uw computer steeds verwijderd.
Geef uw computer toestemming dat de cookies voor het cliëntportaal opgeslagen mogen worden, dan krijgt u geen sms-verificatie meer. -
Welke Internet Browsers kan ik gebruiken?
Het clientportaal werkt het beste met de internet browsers: Internet Explorer, Chrome, Firefox en Safari. Zie ook informatie op de snelkaart
-
Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn apparatuur?
SVRZ kan storingen die worden veroorzaakt door uw eigen apparatuur of instellingen in uw apparatuur niet voor u oplossen. U kunt bij de leverancier van de apparatuur vragen wie u hierbij kan ondersteunen.
-
Wat kan ik doen als ik problemen heb met inloggen of wanneer ik geen informatie zie in het cliëntportaal?
Heeft u of een contactpersoon problemen met het inloggen of ziet u geen informatie wanneer u bent ingelogd, dan kunt u een e-mail sturen naar clientportaal@svrz.nl . Uw verzoek wordt op werkdagen van maandag t/m vrijdag in behandeling genomen. U kunt op werkdagen tussen 8.00- 17.00 uur ook bellen naar 0900 – 78 79 777.
-
Hoe lang kan ik na einde zorg nog inloggen?
Tot 2 dagen na einde zorg kan u het dossier nog inzien. Wij sluiten het dossier omdat onze dienstverlening is beëindigd. Heeft u na afsluiting van het portaal nog vragen verwijzen wij u graag door naar het team/persoonlijk begeleider.
-
Hoe kan ik als portaalbeheerder inloggegevens aanmaken voor nieuwe gebruikers/contactpersonen?
Klik rechtsboven op uw naam vervolgens selecteer “Gebruikersbeheer”. Hier is het mogelijk om inloggegevens voor nieuwe gebruikers/contactpersonen aan te maken. Bekijk hier de handleiding.
-
Kan ik de rapportage printen?
Ja, dit kan via de ‘Blue button’. Dit kan echter alleen door de portaalbeheerder gedaan worden. Klik rechtsboven op de naam van de portaalbeheerder, vervolgens selecteer ‘Download’. Hier kunt u een periode instellen en de informatie downloaden om daarna te printen.