Vind hier het antwoord op je vraag.
-
Ik heb interesse in een vacature, waar kan ik meer informatie krijgen?
Wat leuk dat je interesse hebt! Je bent van harte welkom om samen met ons op avontuur te gaan. Op www.werkenbijsvrz.nl vind je alle informatie over vacatures en het werken (en leren) bij SVRZ. Daar kan je ook direct solliciteren. Wil je liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met afdeling JobCare.
-
Ik heb geen ervaring in de zorg, kan ik mezelf laten omscholen?
Dat kan! SVRZ biedt verschillende opleidingen aan voor werken in de zorg. Bekijk deze mogelijkheden voor werken en leren bij SVRZ. Wil je liever gelijk persoonlijk contact? Neem dan contact op met de afdeling JobCare.
-
Welke diensten biedt SVRZ aan?
Wij bieden een totaalpakket van zorgdiensten waarbij wonen, welzijn en zorg op elkaar afgestemd zijn. Wij bieden zorg bij dementie, somatiek, Korsakov en de laatste levensfase in verschillende vormen van zorgdiensten. Bekijk al onze zorgdiensten of neem contact met ons op via 0900 – 78 7 9 777 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur).
-
Ik wil vrijwilliger worden, kan dat?
Vrijwilligers zijn altijd welkom. Zij zijn voor de cliënten de kers op de taart. Bekijk hier alle informatie over vrijwilligerswerk bij SVRZ.
-
Ik wil contact opnemen met de afdeling Communicatie over Facebook, Instagram of LinkedIn.
Heb je een leuke foto, video of nieuwsbericht dat je wilt voorstellen voor één van de social media accounts van SVRZ? Neem dan contact op met de afdeling Communicatie via communicatie@svrz.nl of 088 – 887 1000. Zij beoordelen of het geschikt is voor social media en plaatsen het indien mogelijk. Ook voor vragen en/of opmerkingen over social media kan je terecht bij de afdeling Communicatie.
-
Ik heb een klacht of compliment.
Jouw klachten en complimenten horen wij graag. Op ZorgkaartNederland kan je (anoniem) je mening geven over jouw ervaringen met de zorg in een SVRZ-locatie. Ook kan je terecht bij onafhankelijke klachtenfunctionarissen. Lees meer informatie over het geven van complimenten of doorgeven van klachten.
Staat je vraag hier niet tussen? Misschien vind je bij de algemene veelgestelde vragen de informatie die je zoekt.