Bel met de zorglijn van SVRZ voor de wachtlijst

Het is helaas niet mogelijk om u via onze website informatie te geven over onze precieze wachttijden. Voor iedere locatie en voor iedere soort zorg veranderen de wachttijden per dag. Daarnaast spelen ook uw voorkeuren voor de locatie en de mate van urgentie een rol bij de wachttijd.

Zorgcrisis

Een zorgcrisis is een noodsituatie waarbij het functioneren van het ‘stelsel’ van mantelzorgers, thuiszorg of andere ondersteuning in de thuissituatie (dreigend) niet meer functioneert of ernstig verstoord is. Soms is een ‘crisisopname’ in de ouderenzorg een goede (tijdelijke) oplossing. Binnen Zeeland zijn door de zorgorganisaties met het zorgkantoor afspraken gemaakt over crisisopnames. Uw huisarts of case manager kan u hierin helpen en doorverwijzen.

Wilt u meer weten over de wachttijden in uw specifieke situatie? Bel dan met de medewerkers van onze Zorglijn. Zij verbinden u door met degene die voor uw specifieke situatie kan nagaan wat de actuele wachttijd is. T: 0900-7879777