Een van deze diensten is het afsluiten van een telefoonabonnement. Vanaf 1 januari 2025 brengen we de kosten voor dit abonnement op een andere manier in rekening.

Wat is de huidige situatie?

De kosten voor een telefoonabonnement bij SVRZ worden op de maandelijkse rekening opgesplitst in beeld gebracht:

  • Abonnementskosten, inclusief of exclusief huur van een telefoon.
  • Gesprekskosten.

Wat gaat er veranderen?

Per 1 januari 2025 worden kosten niet meer opgesplitst. De kosten worden in rekening gebracht met één integraal tarief:

  • € 17,95 per maand, zonder huur telefoon.
  • € 19,28 per maand, met huur telefoon.

Als een cliënt door omstandigheden uitzonderlijk hoge gesprekskosten heeft, houdt SVRZ het recht om deze extra kosten in rekening te brengen bij de cliënt.

Waarom deze verandering?

Het huidige programma waarmee we de abonnementen voor telefonie registreren, is verouderd en wordt vervangen. Dit nieuwe programma versoepelt de uitgifte van cliënttelefoons en vermindert het aantal administratieve handelingen.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over deze verandering? U kunt hiervoor terecht bij Marinus Stroo, manager financiële administratie: 088 – 887 1075 / m.stroo@svrz.nl.